سرخط خبرها

دختر جوان توسط ۳ مرد از خانه‌اش ربوده شد

  • کد خبر: ۱۸۵۸۹۳
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
دختر جوان توسط ۳ مرد از خانه‌اش ربوده شد
اختلاف دو دوست به طرح شکایت در دادسرای جنایی منجر شد و در حال حاضر یکی از دختران و پسر مورد علاقه او در بازداشت هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، یکماه قبل دختر جوانی با مراجعه به دادسرای جنایی از ربوده شدن خود توسط سه مرد خبر داد و دوست خود را به عنوان عامل پشت پرده این آدم‌ربایی معرفی کرد.

در پی طرح شکایت دختر جوان، پرونده به شعبه هشتم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران ارجاع شد و دختر جوان زمانی که روبروی بازپرس محمدامین تقویان قرار گرفت در تشریح جزییات شکایت خود گفت: من از دوست خودم که او هم دختر است شکایت دارم، چون او پشت ماجرای ربودن چند ساعته من بود واو باعث شد که آدم‌ربایان مرا چند ساعت در خیابان بگردانند و بعد از کتک زدن در خیابان رها کنند.

شاکی ادامه داد: آن روز دوستم به در خانه من آمد و زنگ زد، وقتی از مانیتور آیفون دم در راه نگاه کردم دوستم را دیدم و در ورودی ساختمان و در واحد را هم باز کردم با این تصور که دوستم به دیدنم آمده است، من از او دو میلیون تومان طلب داشتم و وقتی در زد گفت آمده است طلبم را بدهد، اما وقتی در واحد باز شد دیدم سه مرد داخل آمدند و به من حمله کردند بعد هم من را به زور با خود بردند و سه ساعت در ماشین آن‌ها بودم بعد هم کتکم زدند و با این تهدید که اگر به پلیس بگویم چیز خوبی در انتظارم نخواهد بود من را در خیابان رها کردند.

در پی این شکایت دوستی که شاکی پرونده از او شکایت کرده بود شناسایی و دستگیر شد، اما اظهارات متفاوتی با شاکی داشت و گفت: دوستم دروغ می‌گوید او است که به من بدهکار است، او کلید خانه من را دارد و ۱۰ میلیون تومان از خانه من برداشته است و حتی مبلی را که در خانه من بوده برده و برای پرداخت بدهی اش امروز و فردا می‌کند و هر وقت به او می‌گویم باید پولم را پس بدهد وعده سر خرمن می‌دهد. یک روز که عصبانی بودم در مورد موضوع با دوست پسرم صحبت کردم. دوست پسرم گفت او را ادب می‌کند و پولم را هم از او می‌گیرد برای همین با دو نفر از دوستانش صحبت کرد و آن‌ها بودند که سراغ دوستم رفتند.

به این ترتیب با توجه به اعترافات این دختر، دوست پسرش دستگیر شد و گفته‌های او را تایید و دو دوست خود را که در این ماجرا همراهش بودند معرفی کرد.

در حال حاضر این دختر و پسر در بازداشت هستند و تحقیقات برای دستگیری دو متهم فراری پرونده همچنان ادامه دارد.

منبع: اعتماد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->